lunes, 21 de noviembre de 2011

Marxa Popular a Estanyol 20/11/11

Aquest passat diumenge ,tot i despertar-me amb el soroll que feia la pluja a la canalera, no vaig tornar a girar-me al llit i vam anar amb en Txema, Paco, Capdevila ,Lluís sr i el meu germà en Joan a fer la marxa popular d'Estanyol la qual tractava de dos circuit un de 8,5k i un altre de 15k. Ambdós cicuits estaven macats en terrenys variats la qual cosa vam acabar fets uns porcs degut al fang!

Al començar la cursa (cal dir que no hi havia hora de sortida concreta, la gent podia sortir en un període comprés entre les 8:00 i les 10:00 del matí) les cames de seguida em deien que no tenien ganes de còrrer però tot i així vaig tencar els ulls i tapar-me les orelles i vaig continuar els 5k primers a un ritme lleuger.

De sobte ens trobem els primers metres de pujada i el que seria la part més dura del circuit  i en Txema i en Capdevila m'avancen sense masses problemes intento seguir-los però és impossible! Decideixo anar a un ritme còmode però sense encantar-me, m'avancen alguns corredors més , em surt l'esperit competidor i intento aguantar-los-hi el ritme.

 Ens trobem a mitja cursa la qual cosa tinc l'opció d'agafar les indicacions de la cursa curta . Una veu interior em diu que segueixi aquestes marques però.. que collons! a seguir endavant!!!
Ja hem passat el km 12 i sembla que em trobo millor, però tot i així no apreto i intento mantenir el ritme fins a la meta. Al final 17k i 1h19min.

Deixant de banda les sensacions, vaig passar un gran diumenge amb molt bona companyia !
No havia fet mai cap cursa d'aquest estil on són del tot acollidores i ideals per entrenar amb aquell plus de competició sense haver de suportar les tensions i nervis típics que es viuen a les sortides de qualsevol esdeveniment esportiu.

Em queda molt per aprendre dins de l'esport i còrrer en sensacions dolentes m'ha fet fer un balanç de les últimes setmanes. He estat entrenant sense massa volum però a ritmes molt alts tant en bicicleta com en cursa a peu i a sobre alguns companys tri-atletes, sense adonar-se, m'han fet llançar a la piscina.Amb aquesta porto 3 diumenges seguits realitzant curses vàries.
Després de treure les meves conclusions, provaré de passar una setmana posant-hi bastant de pa!

Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario