domingo, 27 de noviembre de 2011

DUATLÓ DE MUNTANYA AMETLLA DEL VALLÈS

Tot i escriura en el post de la setmana passada que ara tocava relax, no he pogut evitar anar a l'Ametlla del Vallès, el poble den Xavi, per debutar en el món de les duatlons de muntaya .Així que en Manel i jo hem marxat de bon matí direcció a L'Ametlla.
Un cop allà tot allò era nou per mi; com posar la bici al box, com deixar el casco, les sabates etc.

El circuit constava de 5.5km cursa a peu + 21km bici + 3.5km cursa a peu. El circuit de cursa no era massa tècnic ni massa dur,a diferència del de bicicleta.

Només començar el grup surt molt fort, intento aguantar a en Manel durant el primer km però de seguida veig que no és el meu ritme i cedeixo una mica fins a trobar un ritme dur però que em senti "còmode" on el mantinc constant durant tot el primer circuit de cursa a peu. Arribem als boxes on intento anar el més ràpid possible en realitzar la transició. Surto a un ritme molt alt amb la bicicleta on aconsegueixo avançar bastants corredors, -ja veig en Manel!-, -a veure si pots atrapar-lo!- . Les cames em responen millor del esperat i em poso al grup d'en Manel en poc temps. Segueixo allà mig km on afrontem la primera baixada, no massa llarga, però decideixo jugar-me-la. Em poso davant del grup i continuo forçant  a les pujades. Anem pujant per diferents camins, pistes i corriols on finalment arribem al km 12. M'havien comentat que un cop assolits els primers 12km la feina ja estava pràcticament feta i la resta eren tots de baixada amb algun repetxonet, així que mi llanço de caps on avanço més corredors, arribo als boxes novament amb algun avis de rampa als isquiotibials... -ara rampes no!!-, bé, deixo la bicicleta, em poso les bambes i som-hi! Les sensacions no son dolentes, però entre el cansament acumulat, la falta d'experiència i els avisos de rampa no estic per tirar cuets tampoc! Així que agafo un ritme dur, però apte per les meves condicions i segueixo corrents fins al final!
Sort que no ha durat ni 30 metres més ja que en Manel ha volat en el segon sector de cursa i em tenia al punt de mira!! Quin animal! Tot un exemple!

Al final 2h08'14'' i 5è Sub23 que s'han posat d'allò més bé!!

A seguir entrenant!

Salut i esport!

No hay comentarios:

Publicar un comentario