sábado, 14 de abril de 2012

DUATLÓ ARBÚCIES

Ja deu fer gairebé un mes que vaig anar a la duatló d'Arbucies(5k r-16k b-2k r) on vaig passar-m'ho fantàstic!
Vam marxar amb en Jordi, el meu germà amb el temps just per només deixar la bicicleta al box i escalfar una mica.

Es dona el tret de sortida i em trobo al grup de davant on veig que el ritme no és molt alt així que decideixo forçar juntament amb 2 corredors més. Però prop dels km2 hi ha una pujada on em fica a lloc... els dos capdavanters em treuen uns metres on no soc capaç de recuperar i fem un grup amb uns 5 o 6 corredors a uns 30' dels dos primers . Arribo al box amb 8 o 9 posició,allà veig el meu germà que ha tingut que abandonar per molèsties al genoll. Comencen els problemes amb les sabates, així que surto del box amb 12 posició. Ven nerviós forço la màquina al màxim per tornar a recuperar posicions i em col·loco en 4a posició per darrera venia el guanyador on amb un ritme més fort que el meu, soc incapaç de seguir-lo. Així que anem fent la viu viu els corredors que ocupem de la 2a fins a la 6 posició amb només 1 minut de diferencia entre tots. El tram final de la bike era un tram ràpid que es feia a plat però al tenir problemes amb les cales no puc acabar de trobar el ritme i entro a box en la 5a posició amb alguns corredors trepitjant-me els talons, sabia que tot el que no podia guanyar amb la bicicleta tampoc ho guanyaria corrent així que acabo en 6a posició(mare de deu que llargs els 2 últims km!!! bufff....)  amb un temps de 1h:18 min: 30seg.

Si no sabeu que fer, podeu clicar al link http://www.arbucies.cat/ca/duatlo i mirar les fotos, resultats , etc. de la duatló!!

Gran organització i amb ganes de tornar-hi l'any vinent!

Vinga!! Salut i esport!


PD: si hi ha alguna falta ortogràfica tanqueu els ulls i fer com si no passés res!!!


2 comentarios:

  1. segueix axí nanu! que sortir de festa ja no està de moda! a córrer, millorar i salut!

    ResponderEliminar
  2. no paris jefe! sé que l'afició que hi tens no té paraules, així que sempre amb el ganxo i a per totes a tot arreu! ;)

    ResponderEliminar