viernes, 27 de abril de 2012

10km Ciutat de Girona. Cursa Esports Parra

Ja fa 2 setmanes es va disputar la mítica cursa d'Esports Parra de Girona on feia dies que ja la tenia al punt de mira per tal de buscar una nova marca personal als 10000m, sub40'.
Cal remarcar que el dia abans encara em plantejava si anar-hi perq no havia fet cap entrenament específic i arrossegava bastant cansament.. pel cap només em passava,-buff.. aniràs allà i serà un patir.. no gaudiràs res..-, però com em va dir en Txema el dia abans,- 40minuts de patiment per tenir una satisfacció i felicitat eterna!!-, aquestes paraules em van fer posar el despertador a les 7.30 l'endemà.

Vam anar amb en Marc i en Carles cap a Girona amb temps suficient per tal de recollir els dorsals i escalfar una estoneta. En Marc em va anar comentant com havia d'enfocar la cursa per tal d'assolir la marca,-Vigilia al principi a no sortir massa for-, -si pots trobar una noia que vagi al teu ritme sempre va molt bé perquè la gent us anima molt-, entre altres coses.

Just abans de l'inici, amb els nervis de rigor i aquella sensació que vols que aquells 30'' restants que queden desapareguin per començar a córrer, vaig desitjar molta sort a Marc i Carles.

Sense adornar-me ja estàvem al km 2 amb 7'15''. Anava super bé i em trobava ràpid. Vaig veure que a pocs metres darrera venia una noia, vaig esperar-la i vam anar com un rellotge del km2 al 6 a 3'45''. Del km6 al km7 vaig patir un petit baixon però esperat.. el carrer güell et posa a lloc.. vaig passar-lo a 4'15''. Així que el marge guanyat fins llavors encara era suficient per baixar de 40minuts, em passen un grup de 5 corredors on em diuen que van a busca 38'... penso,-no és la meva guerra-,  així que els deixo marxar i jo segueixo al meu món tancat els 3 últims kms a un ritme constant. finalment objectiu assolit 38'51''. El primer pensament que em va passar pel cap va ser, puc baixar de 38minuts!! jeje


salut i esport!!

4 comentarios:

  1. a baixar la barrera dels 38' doncs! vaia CURSA que vas fotre!!

    ResponderEliminar
  2. em qedo am el detall de la noia jajaj ara entenc el teu èxit i la teva motivació!

    ResponderEliminar
  3. Quin crack! Si mai entrenes per uns 10000...sub35'!!!

    ResponderEliminar
  4. Quan vulguis un duatló!

    ResponderEliminar