lunes, 6 de febrero de 2012

EL MILLOR REGAL D'ANIVERSARI, LA MITJA DE GRANOLLERS

Ahir 05/02/2012, dia del meu aniversari,es va dur a terme la popular mitja de Granollers on més de 10000 atletes van trepitjar l'asfalt cadascú amb un objectiu diferent però amb igual  mèrit que el guanyador, Carles Castillejo Salvador.

L'ambient ja es començava a palpar el divendres on amb en Quimi(per cert, gran crònica al seu blog! http://qdequimi.blogspot.com/) i en Txema(http://txemaarnau.blogspot.com/) vam anar a la recollida de dorsals.  Però no era conscient del que m'esperava el diumenge. Quin ambientàs!! és cert que ja m'havien informat del gran nombre de participants però el meu cap no era capaç d'imaginar 10000 persones esperant el tret de sortida.

Vam quedar a l'habitual punt de trobada a les 8:30 A.M. del diumenge (Pablo, Jordi(germà), Txema, Quimi, David, Codina) per marxar direcció a Granollers. Un cop allà  vam perdre'ns uns als altres excepte el meu germà en Quimi i jo que vam poder realitzar l'escalfament junts i desitjar-nos molta sort abans que cadascú es col·loqués al caixó corresponent.

Un cop ens donen la sortida, fem un primer km molt lent on intento avançar posicions i intento buscar on lloc on trobar-me còmode per còrrer i per poder donar aquell plus de ritme que sempre tens a les competicions. Realitzem els primers 5km amb el meu germà. Veig que estem anant un punt massa ràpid, li dic que tiri! Prefereixo no forçar ja que per culpa dels exàmens i lesions, com he comentat en entrades anteriors, el meu entreno ha estat de pràcticament d'una única setmana, que de no haver estat inscrit des de el setembre , ni m'hagués plantejat una mitja amb el meu estat de forma.
Vaig seguint al meu ritme, molta gent animant, pell de gallina! Passem l'equador i miro el rellotge intueixo un èxit, baixar de 1h30'. Intento donar un punt més a la baixada però alhora amb seny patint trobar algun tobogan inesperat.  Tanco el crono amb 1h29'39''. Satisfacció personal absoluta!! 
M'agradaria felicitar a tots els companys i amics els quals tots van assolir el seu objectiu!
També felicitar a l'organització on han estat sensacionals!

Salut i esport!

1 comentario:

  1. Ets un ploraner! Que si no vinc, que si no he entrenat, que si no em convé... Superclasse en dic dels que són com tu! Els Baixes sou d'una raça diferent!

    Ets una bestiola!

    ResponderEliminar