martes, 21 de febrero de 2012

DUATLÓ DE LES GAVARRES

El passat diumenge, 19/02/2012, vaig anar a Celrà on es celebrava la II Duatló de les Gavarres.
De bon matí, vaig anar al bar on acustuma a ser el punt de trobada, per desitjar un bon entreno a tots els amics i companys on per motius diversos, cadascú va agafar un camí diferent. Uns amb bicicleta mtb, uns altres per carretera.. etc. I jo, que marxava tot sol cap a la duatló!
Anant cap a Celrà(música de motivació a tope!!!) anava fent memòria de no haver oblidat res i d'anar imaginant-me possibles alternatives de la cursa, reservar a la cursa a peu per poder anar fort amb bicicleta, sortir el màxim ràpid possible i esperar tenir el dia i que les cames i el cor responguin durant tota la resta de cursa, etc.
Ja a Celrà i amb tot al seu lloc: dorsals col·locats, bicicleta casc i sabates al box i bambes als peus donen la sortida de la cursa. Tothom surt molt fort, afortunadament he pogut agafar un bon lloc i em trobo tancant el primer grup(12 corredors entre ells Arnau Julía ( http://arnaujuliabonmati.blogspot.com/)) arribem a una primera pujada d'uns 700 m on puc avançar a un parell de corredors ja que em sento fort. Un cop acabats aquests 700m a una petita baixada torno a avançar a un altre corredor. Continuen passant els kms i res es mou fins a la transició on entro en 9 posició. Intento anar al màxim de ràpid possible però tot i això torno a perdre els 2 llocs guanyats i surto del box amb 11 posició. El primer tram de bicicleta, on pràcticament és una pujada avanço a un grup de 3 corredors. Un d'aquests 3 decideix seguir-me on ens les anem fotent fins a la última baixada on ell aconsegueix entrar primer a l'últim corriol treien-me una mica d'avantatge, la suficient perquè als últims 2 km a peu no pugui atrapar-lo tot i notar-me ràpid. Finalment 1h38'01''.

La gent, el temps i l'organització fan fer un dia rodó!!
Podeu veure fotografies i informació  al blog del duatló (http://duatlogavarres.blogspot.com/)

salut i esport!!

PD: tot el que fa respecte a les posicions està meditat un cop finalitzada la prova i coneixent el resultat final, durant la cursa no n'era conscient! D'haver-ho fet hagués fet més el senglar baixant!!!! jejejeje